fredag 25 september 2015

Fredag förmiddag


Jag har suttit i spänd förväntan på att få ett sms att jag kan hämta paket från Cellbes på ICA, det skulle dröja1 - 3 arbetsdagar och i går skulle jag kolla hur långt paketet kommit och döm min förvåning paketet är levererat till Majornas livs. Jag ringde upp Cellbes och mannen som jag pratade med blev förvånad för det var inga oklarheter på adressen, ett fel har uppstått och mannen undrar om det är långt till leveransstället, ja ca 40 mil svarade jag, hoppas att leveransen kommer nästa vecka.

Jag har en rotfyllning på gång, jag var hos tandläkaren i onsdags och första behandlingen, trots lång tid med gapande var det smärtfritt, ingen bedövning behövdes, men när kvällen kom började det att pulsera och dunka i käken, lite smärtstillande vid läggdags och vid 3-tiden var det dags att stiga upp, ta en tablett till och lösa korsord en stund tills värken avtar. Ja så har det pågått i går och det känns även idag, egentligen inte så konstigt efter en sådan behandling och vilken tur att jag har fått en bra tandläkare och sköterska, det kändes lite obehaglig med nytt folk i munnen.

Nu är det fredagsstädning på gång och så ska det handlas hem lite till helgen ,lättuggat får det bli och det finns inget planerat inför denna helg.

Ha en skön helg alla vänner hoppas att solen får skina på oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar