fredag 2 mars 2012

Fredag

I bland händer konstiga saker. I morse skulle jag ringa min svägerska, det tutade liknande upptaget men ändå inte riktigt rätt så jag konstaterade att något var fel, jag tog mobilen och ringde till mej själv och döm om min förvåning när jag får svaret att min hemtelefon var avstängd. Blodtrycket steg markant och mobilsamtal till Telia, "du har nummer 42 i kön, förväntad väntetid ca 8 min", jag kom fram ganska fort ändå och fick berätta om mitt dilemma, den vänliga människan i kundtjänsten kunde tala om för mej att jag betalat mina räkningar så det var ok, någon annan förklaring fick jag inte utan hon sa att hon skulle fixa detta. Hur kan sånt gå till, jag har inte varit i kontakt med Telia ens.

Jag åkte och handlade och när jag kom hem fungerade telefonen.

Jag har köpt mej penséer, 2 st, som jag planterat i en korg, och när Lotta skulle åka och handla bad jag henne köpa mej 2 bellis också,så nu har jag börjat med mitt vårbruk, det blir säkert så att jag får bära blommorna ut och in ett tag framöver, men 2 små korgar klarar man lätt, det viktigaste är väl att komma ihåg att ta in dem på kvällen.

Eftermiddagskaffe med kusin, dotter ochg måg, nu skall jag sätta mej och se på Gray´s anatomy.

Solen visar sin bästa sida även idag men det blåser lite kallt. Kl 17.00 +4,1 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar