söndag 12 juni 2011

Söndag Pingstdagen.

Lite mulet och kulen morgon men solen kommer tillbaka till oss. Jag orkar inte sitta stilla utan idag har jag fått fart på Lottas grästrimmer, hon började igår men så tog strömmen slut så det blev att ladda och på förmiddagen gick den för fullt tills för en liten stund sen, så nu blir det att ladda igen.

Jag har ju lite väntetid så jag skall kanske sätta mina tagetesplantor och vattna under tiden, det finns att göra, men jag tycker om det.

Jag har fått en känsla av att någon eller några missbrukar min blogg, DET ÄR INGEN AV MINA VÄNNER PÅ FACEBOOK, utan människor som jag bara känner kanske till utseendet. Det jag skriver här är hur jag upplever vardagen och på sätt och vis är en dagbok. ABSOLUT inte meningen att några i min omgivning skall konfronteras av vad jag skriver. Det jag vill säja är att alla får läsa min blogg men använd den till vad den skall vara, jag vill inte att det skall skvallras eller såra tredje person och detta tycker jag inte alls om.

Nu har jag laddat ur mej saker som tar energi, hoppas att trimmern fungerar nu så att jag kan göra klart det jag ämnade göra idag.

Solsken + 22,5 grader kl 17.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar